Wakacje Obywafeli #Dzień16

/
0 Comments

Daria:

Kiedy wstałam i zobaczyłam masę jedzenia na moim biurku po wczorajszym spotkaniu, naszła mnie ochota, żeby to zjeść, ale zaraz po tym powiedziałam sobie: Będziesz gruba! :D Ograniczyłam się więc do kilku chipsów i posprzątałam resztę. To co otworzyliśmy postawię na stole (na pewno mój brat się skusi), a resztę zostawię na jakąś okazję. Rano napisała do mnie moja przyjaciółka jeszcze z czasów gimnazjum, bo chciała się spotkać i pytała kiedy mam czas. Powiedziałam, że nawet dzisiaj, bo miałam być na weselu, ale plany mi się posypały, bo wróciłam chora z Turcji. Ucieszyła się i obiecała, że napisze mi jak wróci z galerii, bo pojechali kupić trochę ciuchów na wakacje do Chorwacji. Kiedy skończyłam sprzątać po wczoraj zabrałam się do robienia wstępu do filmiku na 18 Trola. Wczoraj wymyśliliśmy fajne teksty do wstawienia jako napisy i muszę je graficznie obrobić, a później zmontować. Bardzo mi się podobał plan i pomysły, jakie opracowaliśmy wczoraj. Myślę, że jeśli uda nam się to wszystko zrealizować, to będzie naprawdę piękna pamiątka. Zajęło mi to trochę, ale udało mi się to zrobić tak, jak sobie to wyobraziłam, więc byłam zadowolona. Wrzuciłam efekt końcowy na naszą grupę i okazało się, że innym też się bardzo podoba, co mnie cieszyło. Po południu Paulina napisała, że jednak im trochę zeszło na tych zakupach, a obiecała jeszcze posprzątać w domu, więc pytała czy bym była bardzo zła jakbyśmy przełożyły nasze spotkanie na później, np. koło środy. Powiedziałam, że dla mnie to żaden problem i nie ważne kiedy, ważne żeby się w ogóle spotkać, bo dawno już prawie miesiąc się z nią nie widziałam. Wszystko przez to, że chodzi do szkoły plastycznej i przez 5 dni w tygodniu była w bursie, więc wtedy ciężej jest się spotkać. Wieczorem i tak się nie nudziłam, bo mieliśmy gości. Pogadaliśmy sobie i nieźle uśmialiśmy, kiedy graliśmy w Dooble i Prawo Jungli. Świetne gry, gorąco polecam! Na imprezach z moimi znajomymi też w nie graliśmy i zawsze było przy tym dużo zabawy oraz śmiechu. W trakcie zobaczyłam, że Simon wysłał mi snapy z Trolem, z którą był na weselu. Zrobiliśmy sobie live i okazało się, że już są nieźle rozbawieni i troszkę podpici. Zaproponowali rozmowę na Skype, bo powiedzieli, że siedzą w pokoju. Zgodziłam się i napisaliśmy też do Kici, żeby weszła. Zrobiliśmy sobie konwersację i śmialiśmy się razem. Powiedzieliśmy, że trzeba niedługo zrobić taką imprezę, żeby była nasza cała ekipa. To jest super pomysł, bo z nimi zawsze są najlepsze imprezy i przypały! Już nie mogę się doczekać :) 

Przeglądałam dzisiaj po raz kolejny moje zdjęcia z Turcji i stwierdziłam, że kilkoma z nich mogłabym się tutaj z Wami podzielić :)





 

Kicia: 

Nudnawa sobota. Plan nie wyszedł. Książka, "Gra o tron" (skończyłam 1 sezon ^^), a wieczorem snapowanie  i rozmowa z podpitym Trolem i Simonem. Ta dwójka wybrała się dzisiaj na wesele, więc mają imprezę na całego. Trol się cieszył, bo ludzie pomylili się i myśleli, że ma dzisiaj 18. urodziny :P Takie 2 w 1 ^^  Kolejna rozmowa - tym razem w 4 :) Nie pamiętam, kiedy i czy w ogóle mieliśmy jakąś konwersacje, podczas której byliśmy poważny, czy nie śmialiśmy się wcale.... Hm.. Chyba takiej jeszcze nie było xD Śmiech to zdrowie! :D


You may also like

Brak komentarzy: