Wakacje Obywafeli #Dzień18

/
0 Comments

Kicia:

Dzisiaj Trol ma urodziny. Prawdopodobnie jako jedna z pierwszych złożyłam jej życzenia, bo jakoś po północy :P Jak to mówiła "13 będzie pogrzeb" (jej dziecięcości). Ja tak jakoś do tego nie podchodzę poważnie. Wiek to tylko liczba, a z 18. urodzinami tylko dochodzi nam więcej praw i obowiązków. No i oczywiście starzejemy się :P Nie wiem dlaczego tak jest... Może dlatego, że to praktycznie dopiero czeka mnie za pół roku. Zobaczymy, pożyjemy. Nie ma co martwić się na zapas :D

Daria:

Dzisiaj byłam pierwszy dzień w pracy. Było składanie znicza, więc szybko szło i zrobiłam naprawdę dużo, bo aż 7 palet :D Po pracy nie wracając do domu, pojechałam do Miśki. Kicia miała dojechać, ale okazało się, że nie ma transportu. Kiedy dojechałam, obgadałyśmy prezent dla Trola i wpadłyśmy na kilka naprawdę fajnych pomysłów. Chciałyśmy też napełnić balony helem, ale okazało się, że jest dosyć drogi, ale w internecie był jakiś sposób jak go zastąpić czymś tańszym i postanowiłam, że jutro to wypróbuje. Później kiedy już miałyśmy wszystko mniej więcej ogarnięte, zadzwoniłyśmy do Trola, bo to dziś przypadają kalendarzowo jej urodziny. Było dużo śmiechu, szczególnie po tym jak po pytaniu, czy coś się w jej życiu zmieniło po przekroczeniu tej magicznej 18, powiedziała, że się czuje mega staro i się zrobiła zołzowata. Umówiliśmy się, że spotkamy się w czwartek u mnie i będziemy świętować jej dzień. Po tej rozmowie poszłyśmy do McDonalda, bo nasza koleżanka tam pracuje i chciałam  ją koniecznie odwiedzić. Udało jej się dostać do wydawania zamówień, więc pogadałyśmy chwilę. Wyglądała tak profesjonalnie w tym uniformie i związanych włosach. Kawa, którą mi zrobiła była naprawdę dobra, więc stwierdziłam, że sobie dobrze radzi. Przesiedziałyśmy kilka godzin w tym Mc, bo strasznie się zagadałyśmy. W końcu zaczęła się zbierać dziwna burza, a że Miśka była rowerem to pojechała do domu, a po mnie za chwilę przyjechała moja mama i pojechałam do domu. Wieczorem wybieraliśmy jeszcze bransoletkę dla Trola. Bardzo mi się podobają te modele, które Kicia znalazła. Myślę, że będzie się cieszyć :3


You may also like

Brak komentarzy: